MateT006 : Skolēnam atvērts matemātikas mācību process profesionālajā izglītībā
Topic outline
-
Pāreja no pamatskolas uz vidusskolu pa spēkam katram jaunietim, kas to vēlas veikt. /B.Bērztīse/
-
Vektori ( jeb kā saskaitīt suņus ar kaķiem). /N.Guda/
-
-
Matemātiskie izteikumi, pierādījumi. (Matemātika, loģika un sadzīve). /J.Mencis/
-
Leņķa jēdziens, trijstūri. (Pārsteidzošās figūras - leņķi un trijstūri). /A.Kumerdanka/
-
Trigonometriskas, logaritmiskas un eksponentfunkcijas. (Kas vieno kondensatora izlādēšanos ar baktēriju vairošanos jeb transcendentās funkcijas. /A.Gricāns/
-
Virknes. (Skaitļu virkņu noslēpumi). /I.Jermačenko/
-
Algebriskas izteiksmes un vienādojumi. (Algebriskas izteiksmes un vienādojumi – palīgs praktisku uzdevumu atrisināšanā). /V.Kārkliņa/
-
Riņķi un daudzstūri. (Riņķis un daudzstūris mākslā, dabaszinātnēs un matemātikā). /A.Kumerdanka/
-
Lietišķais atkārtojums un kopsavilkums. /I.Leitāne/
-
Algebriskās nevienādības. (Kuru piedāvājumu izvēlēties, jeb algebriskās nevienādības sadzīvē un ekonomikā). /V.Beinaroviča/
-
Ģeometriskie pārveidojumi. (Kas saista etnogrāfiju, astronomiju un optiku, jeb ģeometriskie pārveidojumi). /A.Gricāns/
-
Statistikas elementi. (Trīs veidu meli jeb matemātiskā statistika). /B.Bērztīse/
-
Kombinatorikas elementi. (Vai visus variantus var noteikt jeb kombinatoriskās metodes loģistikā un spēlēs). /I. Leitāne/
-
Varbūtību teorijas elementi. (Kas nosaka mūsu dzīvi – nejaušas likumsakarības vai likumsakarīgas nejaušības jeb varbūtību teorijas elementi). /V. Kārkliņa/
-
Ievads stereometrijā. (Telpiskā iztēle saistībā ar virzieniem telpā). /J.Mencis/
-
Trigonometriskie vienādojumi un nevienādības. (Kā pētīt mūziku un viļņus jeb trigonometriskie vienādojumi un nevienādības). /I.Jermačenko/
-
Prizmas. (Prizma! Cik tev skaldņu un šķautņu?) /N.Guda/
-
Eksponentvienādojumi un nevienādības. (Kā eksponentvienādojumi un nevienādības banku rēķinus saista ar radioaktīvo izotopu pussabrukšanas periodu). /N.Guda/
-
Logaritmisko vienādojumu un nevienādību lietojums praktisku uzdevumu risināšanā. /V.Beinaroviča/
-
Pētīsim piramīdas! /B.Bērztīse/
-
Rotācijas ķermeņi. (Mūsu līdzgaitnieki – rotācijas ķermeņi). /A.Gricāns/
-
Funkcijas. (Procesi dabā un cilvēka darbības sfērās kā funkcijas). /I.Jermačenko/
-
Vienādojumi un nevienādības, to sistēmas. (Vienādojumi un nevienādības humanitāro un dabaszinātņu, kā arī ģeometrijas sabiedrībā). /I.Leitāne/
-
Ģeometrisko ķemeņu kombinācijas. (Pētnieciskā darbība un praktiski uzdevumi saistībā ar ģeometrisko ķermeņu kombinācijām). /A.Kumerdanka/
-
Matemātika kā vērtība un matemātika kā līdzeklis. (Mana matemātiskā izglītība – garants manam cilvēcīgumam). /J.Mencis/
-
Padomi - kā man labāk parādīt savu varējumu matemātikas eksāmenā. /V.Kārkliņa/