Skolotājs pirms stundas izvēlas tekstu un sadala to fragmentos atbilstoši paredzētajam skolēnu skaitam grupā (3-7).
Skolēni strādā grupās. Katrs individuāli izlasa attiecīgo teksta fragmentu. Pēc katra fragmenta izlasīšanas skolēni noteiktā secībā uzņemas „skolotāja” lomu, veicot šādus uzdevumus:
-uzdod pāris jautājumu par izlasīto fragmentu un uzklausa, pārējo grupas dalībnieku atbildes,
-rosina noskaidrot tos jautājumus, kuri kādam skolēnam nav īsti skaidri,
-veido kopsavilkumu par tikko izlasīto materiālu,
-piedāvā prognozēt, par ko būs runa nākamajā teksta fragmentā,
-uzaicina visus lasīt nākamo fragmentu.
Skolēni aktīvi iesaistās mācību procesā, mācās darboties dažādās lomās, attīsta prasmi iegūt informāciju no teksta, pilnveido sociālās prasmes.