Skolēni strādā „mājas grupās”. Skolotājs piedāvā katrai grupai mācību materiālu, kas tai jāapgūst.
1.mācību materiāls tiek sadalīts vairākos tematiskos fragmentos atbilstoši skolēnu skaitam grupā. Katrs „mājas grupas” dalībnieks kļūst par viena apakštemata speciālistu un ir atbildīgs par šī apakštemata izpēti un iemācīšanu citiem „mājas grupas” dalībniekiem.
2.viena apakštemata speciālisti no katras mājas grupas izveido ekspertu grupu, lai kopīgiem spēkiem izprastu savu tematu un atrastu veidus, kā svarīgāko iemācīt savas grupas biedriem (veido domu kartes, shēmas, jautājumus...)
3.katra apakštemata eksperti atgriežas savās „mājas grupās”, kur pēc kārtas māca savus grupas biedrus un pārbauda viņu izpratni par attiecīgo jautājumu.
4.skolotājs vērtē, cik labi katrs skolēns individuāli paguvis visu mācību materiālu, skolēni vērtē savu grupas biedru darbu – kā viņi ir mācījuši, sadarbojušies.
Metodes variants. 1. visi skolēni „mājas grupā” lasa vienu un to pašu mācību materiālu.
2.katrs skolēns saņem individuālu uzdevumu, kas ir saistīts ar izlasīto. Skolēni ar vienādu uzdevumu strādā ekspertu grupā, tad atgriežas savās „mājas grupās” un māca grupas biedriem ekspertu grupā apgūto.
Skolēni tiek vērtēti individuāli un viņu vērtējums tiek summēts grupas vērtējumā.