Programmas „PĀRMAIŅU UN KVALITĀTES VADĪBA IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒ” kursu klausītāji!
Vēlos Jūs rosināt izvēlēties sava kursu nobeiguma darba tēmu un domubiedrus līdz 3. kursu nodarbību dienai- 14.februārim!
Iespējams, ka Jums var darbam noderēt pieaugušo izglītības 3 galvenie attīstības virzieni:
- Profesionālās tālākizglītības un profesionālās pilnveides izglītības programmu attīstība profesionālās izglītības iestādēs.
- profesionālā tālākizglītība – profesionālās izglītības īpašs veids, kas pieaugušajiem ar iepriekšēju izglītību un profesionālo pieredzi dod iespēju iegūt noteikta līmeņa profesionālo kvalifikāciju;
- profesionālā pilnveide – profesionālās izglītības īpašs veids, kas personām neatkarīgi no vecuma un iepriekšējās izglītības vai profesionālās kvalifikācijas dod iespēju apgūt darba tirgus prasībām atbilstošas sistematizētas profesionālās zināšanas un prasmes
Sadarbība ar Nodarbinātības valsts aģentūru, sniedzot pakalpojumus bezdarbniekiem un darba meklētājiem viņu izglītības līmeņa un kvalifikācijas celšanā.
Izglītības iestādes loma darba tirgus prognozēm atbilstošu profesionālās tālākizglītības un profesionālās pilnveides izglītības programmu izstrādāšanā un īstenošanā.
Moduļu sistēmas un profesionālās tālākizglītības un profesionālās pilnveides izglītības programmu savstarpējā saikne, izmantojot katru moduli kā neatkarīgu zināšanu un prasmju apguves elementu ar formālu zināšanu un prasmju pārbaudījumu.
- Kvalitātes nodrošināšana profesionālās tālākizglītības un profesionālās pilnveides izglītības programmās.
Mācību metožu dažādība un praktisko nodarbību palielināšana.
Mācību prakses programmas, sadarbībā ar prakses organizācijām.
Mācību sasniegumu vērtēšana.
Organizācijas kultūras izpēte pēc organizācijas kultūras rādītājiem un priekšlikumu izstrāde darbinieku motivācijas, lojalitātes un efektivitātes veicināšanai.
Pedagogu komandu un grupu darba izpēte un priekšlikumu izstrāde sadarbības veicināšanai ar mērķi uzlabot kvalitāti profesionālās tālākizglītības un profesionālās pilnveides izglītības programmās.
Pedagoga personības faktora loma izglītības programmu realizēšanā (konstruktīvā, destruktīvā uzvedība, profesionālās izdegšanas profilakse, kreativitātes veicināšana, u.c.)
- Ārpus formālās izglītības apgūtās profesionālās kompetences novērtēšanas un atzīšanas sistēmas izveide un ieviešana.
Apgūtās profesionālās kompetences saturs, kritēriji, to rādītāji, izvērtēšanas dokumentēšana. Atzīšanas procesa posmi un dalībnieki.
Nenoliedzami interesanti varētu būt arī kursu nosēguma darbi, kas saistīti ar e-izglītības formu ieviešanu pedagoģiskajā procesā.
Protams tās ir tikai dažas jomas no Jūsu darbā esošo jautājumu klāsta, kuriem Jūs kursu ietvaros kopīgi ar saviem kolēģiem un augstskolu docētājiem variet mēģināt rast risinājumus.
Ieinteresētību un radošu sadarbību vēlot,
Rita Ābele,
projekta vadītāja