Browse the glossary using this index

Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL

G

Grafiti

Sadala izglītojamos grupās. Katra grupa saņem lielu papīra loksni un dažādu krāsu flomasterus(katrs dalībnieks strādā ar vienu krāsu, lai beigās var novērtēt katra ieguldījumu).Katrai grupai tiek piedāvāts savs temats, jautājums, problēma vai apgalvojums, par kuru tā veido grafitus(vārdus, frāzes, zīmējumus, shēmas). Pēc norunātā laika(10-20 min.) darbu pārtrauc un padod lapu uz priekšu citai grupai.katra grupa iepazīstas un veic papildinājumus. Tas tiek atkārtots, līdz grupas saņēmušas savu sākotnējo lapu.Tad grupa iepazīstas ar papildinājumiem, apspriež tos, ja iespējams sagrupē, izdara secinājumus un izveido kopsavilkumu, ko var prezentēt visai klasei. darba gaitu var variēt, piemēram, kad grupa izveidojusi savus grafitus, skolēni staigā pa klasi, iepazīstas un, ja vēlas pievieno komentārus. Beigās grupas veido kopsavilkumu, ievērojot komentārus.